Allergi kan skapa problem, i många situationer

Detta är en fullt sann historia som en killkompis berättade för oss idag påväg till hemmafesten. Detta hade tydligen skett inne på åkersbergas systembolag.


En fullgubbe stiger in på systemet. Går fram till ölhyllan och tar tag i ett par 5.6 och går mot kassan. Väl vid kassan upptäcker han att det var ju inte alls det som han ville ha och säger då med en hes och något otydlig röst: "Eeeh vafan, sån här skit vill jag ju inte ha. Kan jag få.. *hick*... kan jag få byta?" Varav kassören något ironiskt: "Jo om du bara går till informationen så kan du säkert få hjälp med att byta ölen." Mannen går bort mot informationen, något vingligt. Väl vid informationen säger personalen: "Du tror inte att du har fått tillräckligt för dagen?" efter att dem kunde utläsa alkoholhalten i mannens blodsprängda ögon. Mannen: "Nej vafan, jag har pollenallergi!"


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

ha ha ^^

2008-05-04 @ 02:59:58
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0