Smshistorier.se

OBSERVERA! Min starka sida är inte ren och ärlig humor, jag skrattar åt nästan åt vad som helst. Till och med åt mig själv (jo jag lovar... det är sant.) så hoppas ingen tar illa vid sig av vissa skämt, inget illa menat alls.

En lärare frågade sin elev: "Vad heter du?"
- "Mohammed Ben Ahmed, svarade den lille.
- "Nu är vi i Sverige , här finns det inga Mohammed.
Från och med nu kommer du att heta Sven Svensson ", svarade lärarinnan.
Väl hemma mötte den lille sin mamma.
- "Var har du varit Mohammed?", sa hans mamma till honom under sin
slöja
- "Jag heter inte längre Mohammed", sa den lille, "utan Sven
Svensson för jag är nu i Sverige ".
Mamman blev rasande och gav honom en örfil och skrek på sin man.
När han hade fått situationen förklarad för sig gav han också Sven en
rejäl örfil, och en serie på underarmarna.
Dagen därpå, när Sven kom tillbaka till skolan, kunde lärarinnan
konstatera att han hade märken efter fingrar på sina kinder.
- "Vad har hänt, Sven ?", frågade hon, alldeles bestört.
- "Jo, det tog inte mer än två timmar efter det att jag blev svensk
förrän jag blev attackerad av två arabjävlar.

En man går till doktorn för att söka hjälp för sin värkande armbåge. När han kommer in i undersökningsrummet finner han att doktorn är ute och det istället står en stor datamaskin mitt i rummet.
- Urinprovet, tack, säger datamaskinen.
Mannen blir lite förvånad men sätter in sin lilla burk med urinprov i en lucka på maskinens framsida. Luckan stängs och maskinen börjar skramla och skaka.
Efter ungefär en minut kommer det ut en remsa ur datamaskinen. Mannen läser på remsan:
* Tennisarmbåge. Kom tillbaka om en vecka.
Mannen går därifrån, inte helt nöjd och han bestämmer sig för att driva lite med maskinen till nästa gång.
En vecka senare när han skall tillbaka förbereder han en burk med urin från både frun, dottern och sonen. Som kronan på verket drar han en handtralla och lägger lite säd i burken. Han går tillbaka till läkaren och möts av samma maskin igen.
På maskinens uppmaning sätter han in sin lilla burk i luckan och maskinen skramlar igång. Den här gången tar det betydligt längre tid innan remsan kommer ut.
Mannen tar upp remsan och läser:
* Din son röker hasch.
* Din dotter är gravid.
* Din fru är otrogen.
Och om inte du slutar runka kommer du aldrig att bli av med tennisarmbågen!

[Taget ur Svensk uppslagsbok från 1903] NEGER;
Människoliknande apa, bor i hydda och när han äro glad spelar han trummor.

Nästa gång du har en dålig dag så tänk på att det kunde vara värre. Du kunde vara en siamesisk tvilling, med din bror fastsatt från axeln och ner. Han är homosexuell, det är inte du. Han får sin pojkvän på besök...och inte nog med det...ni har bara en röv...så upp med humöret!

Tre små flickor stod på en balkong och på gatan nedanför stod tre nya bilar, en Lamborghini, en Ferrari och en Maserati. Då sa en av flickorna:
- När ja blir stor ska ja bli advokat och då ska ja köpa en Ferrari. Den andra flickan sa:
- När ja blir stor ska ja bli läkare och då ska ja köpa en Lamborghini. Då sa den tredje flickan:
- När ja blir stor ska ja suga kuk som syrran, för de är hon som äger alla tre bilarna.

En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han bryter sig in i ett hus eftersom han behöver pengar till mat och ett vapen. Han finner ett ungt par i sängen och beordrar mannen att kliva upp, varpå han binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnan böjer han sig fram och kysser henne i nacken sen går han ut på toaletten!
När han är borta säger mannen till hustrun:
- Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit i fängelse och inte sett en kvinna på evigheter. Jag såg hur han kysste dej i nacken, om han vill ha sex så tillfredställ honom hur mycket han än gör dej illa. Han är nog farlig och om han blir arg kommer han nog att döda oss. Var stark älskling. Jag älskar dej!
På detta svarade hustrun:
- Han kysste mig inte i nacken. Han viskade att han var homosexuell och tyckte du var söt, så han undrade om det fanns någon vaselin i badrummet. Var stark älskling. Jag älskar dej oxå

En man gick till en bordell och frågade vad de hade.
-Jo, en negress kostar 400kr, och en blondin 500kr, sa damen i receptionen.
Han hade en femhundring så det fick bli blondinen. 20 år senare kom han tillbaka till samma bordell. När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellen och väntar på dig. Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på en bordell, och ser min far första gången vid 19 års ålder, så du kan dra åt helvete!
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd, hade jag haft 100 spänn mindre så hade du varit neger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0