Like any other nationaldag.

Dagen började med en härtlig sovmorgon till kl 10 sharp. Gick upp, satte i mig lite frukost och drog sen iväg till gymmet för lite bodypump, och jävlar vilken pump det var!! Awsome. Till Stinsens köpcentrum för att handla mat, sen satte jag mig på min balkong i solen (finally) för att käka en lunch bestående av en pepparbiff med en fetasallad och keso. Låg och läste i solen två timmar, och nu är det till att packa gymväskan för imorgon, fixa med matlådan och sen se en film (även fast jag borde dammsuga här hemma.. har massa vänner under sängen.) Filmtips uppskattas för jag har slut på ideér.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jättemycket! :) Nu är vi äntligen lilla familjen!

2011-06-08 @ 19:50:29
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0