FORE!!!! En fet dos endorfiner kommer lastat.

Jag har haft en underbar dag! Började dagen med ett pass med min nya PT Malin på Sats i Sollentuna, heeeelt underbar brud med massa energi som smittade av sig! Jag ser redan fram emot nästa pass på tisdag efter jobbet. Kommer dock vakna upp imorgon med feta träningsvärken till följd av alla muskler hon fick mig att pressa till max. Precis det jag vill ha ut av min träning. Explosivitet. Glädje. Resultat. Me love it longetome!

Nej men let's get serious... efter träningen åkte jag till Barkarby för att hämta min pulsklocka, säger bara att den där Thomas är en riktig klippa! Visade massa tips på bloggar, hemsidor och info om garmin. Träningstips om någon inte förstod det, vad annars?

Runt tvåtiden satte jag fart mot stan, skulle möta upp Catten för att köpa en midsommarblåsa på Beyond retro. Vi hittade både vad vi sökte, dock på MQ. Men det funkade ju självklart lika bra :) Avslutade stadsvistelsen med en fika på Cofé andra sidan Drottninggatan med en god bakelse. Allt för att kunna träna bort lite sen haha, skämtosido. Jag är fan snart redo för beach -11, saknas bara lite förbränna.

Nu sitter man här hemma, käkade middag (fläskkarré med feta och en grönsallad) runt niotiden, och nu kan man inte somna. Dunkar musik så att grannen lär snart knacka på dörren. Just nu har jag fastnat på Britney's nya I wanna go, att hon fortfarande kan leverera förundrar mig än. Men va fan, man lever bara en gång inte sant? SO TURN IT UP PEOPLE!

Hoppas John Blund kommer snart och hälsar på, för jag borde egentligen ha somnat för en timme sen...


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 17:28:12
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gokväll fina du!

Vad gör du?

Kram

2011-06-23 @ 23:51:19
URL: http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0