Upp på hästen igen.


Idag är dagen jag tar tag i allt som jag skjutit upp, som känts jobbigt eller inte velat veta av överhuvudtaget. Måste ringa tandläkaren för en undersökning, gyn för jag vet fan inte vad det är med min kropp.. har fan typ haft mens i 3 månader nu :/ jag orkar inte med mer magknip eller att ständigt känna sig uppblåst och obekväm. Måste dammsuga hela lägenheten, diska upp och laga matlåda för imorgon och helgen.. pest och pina.

Men aldrig regn utan solsken right? Har min danceaerobics ikväll att se fram emot, på lördag ska alla på jobbet ut och bowla tillsammans och nu är det 8 dagar kvar tills jag och några tjejkompisar åker ut på havet, Åbo fram och tillbaka :) ska bli kul tycker jag!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Allright,vad skulle du vilja jobba med istället då?

2011-01-27 @ 16:08:10
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jätteroligt att jobba som receptionist.

Du skulle inte vilja jobba som säljcoach då?

Dom söker här på stället jag jobbar :)

2011-01-27 @ 16:18:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0