Som vilken dag som helst.

Kom precis hem från jobbet, finns inte så mycket att säga.. Jobbade 12-20.15 med nästan folktomma lokaler, kyla och hunger efter mat och lite mer mat haha. Sen jag började träna på allvar så är jag fan hungrig jämnt och ständigt. Och jag har cravings efter massa konstiga saker. Kan sitta och tänka på salami en hel dag eller att jag bara måste köpa skivade rödbetor när jag slutat. Börjar nästan undra om man inte har en bulle i magen!? Men nej så är det verkligen inte, har lagt ned killar för längesen. För mycker strul och bråk, palla.

Sitter nu och lyssnar på Medina - Velkommen til Medina, och hon är verkligen skitduktig! Fastnat för låten Ensom och Joanna. Har länge haft svårt för danskan, men hon öppnade verkligen upp många dörrar.

Borde egentligen lägga ned denna blogg, eller iallafall byta design. Är varken blond eller anser att tidigare inlägg har något av mitt nuvarande liv att göra. När jag startade bloggen var den mer modeinriktad, självklart har jag inte tappat det intresset, men nu står det inte högst upp på min priolista direkt. Och allt kärlekssnack. PASS. Någon som är duktig på bloggdesign? Jag suger, hårt.

Ska ta mig en tallrik fil nu och sätta i mig en halv ost.. typ, och se på filmen "Sebbe" som man tydligen ska ha sett.

Puss och kärlek, S.


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nä har inte köpt kortet ännu,ska göra det i nästa vecka :)

Men jag brukade träna på sats för ungefär 7-8 år sen o då blev d mycket bodypump,core o spin.

O nu lär d väl bli core,spin o något piloxing eller zumba pass.

Ska bli riktigt kul o komma igång igen.

2011-01-26 @ 23:04:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0