Uppdatering från soffnivå.

... jag är kär. Head over heels. Galen. Nära gråten. Ja.. va fan man än kallar det. Tyvärr i en kärlek som inte kan besvaras :p Säger bara: GLEE!! så fattar nog dem flesta med smak. Den serien är helt sjukt jävla bra, får gåshud så fort jag ser på ett avsnitt. Har snart kollat igenom hela första säsongen, och den blir bara så mycket bättre för varje minut.

Riiiiktigt skönt att fått va ledig nu i helgen. Behövde verkligen det. I fredags efter jag slutat åkte jag hem till mamma och hämtade upp henne, åkte ned till Åkersberga C för att möta upp Mounia som hade med sig Brandon. Vi fikade och hade det mysigt i två timmar. Hem sen till päronen och käkade middag där min faster var på besök, På spåret stod på menyn och fram mot småtimmarna tog jag bilen hem.

Upp i lördags vid 10, drog till gymmet och körde Satscorepulse + Satscore, riktigt magmördarpass som han i receptionen sa haha. Knasboll. Vill man någonstans måste man våga satsa. Ingen idé att köra på halvfart. Snabbvisit på Citygross sen hem och fixa mig för kvällen. Iväg till Camilla från jobbet som fyllde 30, fick i mig massa godsaker. Kvinnan hade fan gjort TRE stora smörgåstårtor, en prinsesstårta och en chockladmoussetårta. Nom nom. En hel flaska vitt på det så var man igång. Hahaha. Fick skjuts till Danderyd av Mrs. Lindståhl så var man vid svampen vid halv tolv för att möta upp M och hans polare. Gick till Pure, sjukt mycket folk därinne men annars väldigt trevligt. Efter två, tre timmar (har man någonsin haft tidsuppfattning på fyllan?) drog vi två själva till Max vid Kungsan och käkade. Dem andra somnade väl i ett hörn, vad vet jag haha. Jag kom hem vid fyra, efter ett kort godnattsamtal somnade jag som en stock och vaknade nyss. Redo för en bakisdag, även fast bakfyllan inte kommit än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0