.. and so on.



Ska snart ge mig iväg till frissan för färg och klipp. Ska höra med henne om jag inte kan få rakpermanenta mig snart också, skulle va helt underbart. Kl 16:00 ska jag möta upp pappa för ett tandläkarbesök, like the old days ville han va med. Har haft en låååång process med tandställning och allt som kommer med, så vi ska höra vad som gäller nu när jag vill få två stycken inplantat där jag nu har plasttänder, long story. Mellan frissan och tandis ska jag åka till mamma och äta lunch, kanske hinner förbi Täby en stund och kolla runt lite också. Sen iväg till Sollentuna för crosstraining på gymmet, ska ge mitt ALLT. Perfekt klass där man kan lägga sig på sin egen nivå, utan att någon annan drabbas av att du är mer fit eller mindre.

Igår var en rätt bra dag, har haft en ganska bra första del av veckan överlag. Har min tidiga jobbvecka nu, jobb och träning är väl mitt liv just nu really. Körde bodypump i mån och provade på nya klassen på sats "Training for runners" igår, helt okej upplägg och jag känner att jag fick med mig lite nytänt efter klassen. Mer inspiration till utomhuslöpningen som snart är här, längtar att få springa längs strandpromenaden nära där jag bor, och bara njuta av våren, sverige och allt fågelkvitter. 

Innan läggdags igår kollade jag på Despicable me, gulligaste filmen på länge! Ett MÅSTE för alla att se :)

IT'S SO FLUFFY!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jo men det är nog så när man jobbar på samma ställe, man blir bara trött på skiten! :P Jag blev det med när jag jobbade på H&M i butiken och nu längtar jag tillbaka hela tiden. :)



Jag har inte sett den än, måste se den snarast! Har helt glömt bort den så för det tipset tackar jag. :)

2011-02-02 @ 10:54:26
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Felicia:)<3

Mysiiigt!<3<3

2011-02-13 @ 22:20:15
URL: http://muffinskram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0