Is it a bird? Is it a plane?


Lämnade precis av Emelie vid bussen.

Vi kollade på Australia och fick i oss lite pasta och köttbullar. Kul att hon ville komma och hälsa på mig tycker jag :) När jag kom hem efter jobbet hade mor och far varit här och pysslat. Allt resulterade i en ny lykta från IKEA, inoljade bänkskivor i köket, ny micro, renbäddad säng, uppsättning av två tavlor samt fått en ny tröskel till hall-allrum. Ska jag bli glad eller är det ett tecken att dem inte kan släppa mig än, ordentligt? Lilla fågeln blå har ännu inte lämnat boet.

Ska nu kolla på CSI så länge jag orkar hålla ögonen öppna,  se till att diska upp från middagen, sortera tvätten, läsa mer i min bok och sen sova. Erkan skulle ringa efter han vart ute i Uppsala med Gabbe. Kommer han hålla sitt löfte? Återstår att se, Pucko. Haha <3 

Trodde aldrig att jobbdagen skulle ta slut. Jag och Erik (självklart alla andra med) var heeelt slut mot slutet. Har du börjat komma igång med läsandet än? Imorgon är det 11 - 20.15 som gäller. Byggen skulle va skönt att sitta i, får se vad dem andra vill. Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: MikaelaGabrielson

K-rauta? hehe jo där jobbar min syster med =)

2009-05-25 @ 09:49:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0