Tiden räcker inte alltid till, men får ändå saker gjorda. Mysterium.



Förstår inte vad jag gjort av min tid på sistone!?
Inte bloggat iallafall. (Förlåt Emelie haha jag ska bättra mig.) Hmm. Knas. Men men, jag har väl avsett mest tid med jobb och åter jobb. Men (nu jävlar kommer det) jag är ledig från imorgon efter jobbet en HEL vecka. Skönt på en skala eller? Ja tack. Suss är glader.

Idag gick det bra på jobbet, vi hade ovanligt nog många kunder, trots det übersköna vädret ute. Hade ni för väder? Tror visst det rörde sig om 23-24 grader, ligger det någon sanning i det? Hoppas på att Sara lyckades uppnå budget idag, får se hur det ser ut när jag kommer imorgon. Imorgon är det bara ett pass på 14-17.15, ska allt köra så det ryker! Efter jobbet åkte jag hem till Berga och lämnade av min morsdag present till mamsen. Varten treat från Albrekts guld. Hoppas hon blir glad! Annars så har jag hunnit med lite solning, var på GK - black and white igår med E och hans vän. För mycket alkohol och smått seg musik. Fick mer röj hemma på SC. Jag måste skaffa datahögtalare, eller om jag lyckas (alt. flörtar med bror så han kan fixa det till moi) själver.

I fredags var jag och shoppade med Paui på ICA Maxi, vart en del bra saker i kassarna. Fick främst en ny syn på mycket mat. Idag har jag städat, diskat (har liiite kvar, men ska ta tag i det snart. Promise) och nyss gått igenom båda mina lönespecar. Och INGET stämmer. Iallafall inte på the big K, jag orkar snart inte. Det är längre inte en fråga om man får rätt lön, utan hur mycket fel det egentligen är på lönespecen. Tröttsamt om något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0