Seg och hungrig.


Nyss hemkommen från en smått stressig dag på jobbet.
Det är bara så segt att jobba sen. Kommer tyvärr behöva göra det ngr veckor fram nu som det ser ut. Tills den efterlängtade semestern i början av juni :) SRF for the win! Måste börja kolla på boenden asså. Även fast vi är sent ute. Men det är likt oss. Haha. "Varför planera när man kan stressa?" eller vad var det vi sa tjejer? ;)

Nej nu ska jag väl ta och diska upp lite så jag inte drar på mig världens diskberg. Kanske ska slänga i mig en tallrik fil också innan Project runway börjar, får man inte missa! Och så var det tvätten med.. hann aldrig lägga in allt i skåpet eller i garderoben. Finns det inget jobbigare än att behöva para ihop sockor?

Kommentarer
Postat av: Paui

Hej vännen!! Hoppas du mår bra! Du har tur för jag hade inte raderat bloggen. Här är adressen, magiskatrean.blogg.se, töntigt värre I know men har man idétorka så har man! Hur som helst är användarnamnet: siaelin och lösen: pauline.

Puss gumman!

2009-05-18 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0