Tandis fick mig glad idag!

Jag trodde aldrig att ett tandläkarbesök kunde vara en trevlig upplevelse!?
Jag hade en tid i Berga 07.10 (jobbade 9-18), hos en Reza. Vad jag trodde (utan att ha fördomar) var en medelålders spansk kvinna, typ, som bara skulle mala på om oväsentliga saker. Men icke, in kommer en ung kille i 23-25 års åldern med ett smile som inte borde existera så tidigt på morgonen... haha. Allt gick bra, fick bara ta bort lite tandsten. Och visste ni att man får upptill 29 års ålder 300 kr i statligt bidrag för tandläkarvård? Jag hade tydligen inte varit hos tandis sedan 07 så jag fick 600 kr i rabatt, vilket resulterade i att jag fick betala.. TJUGO KRONOR! Galet. Jag har typ sparat undan lite pengar för det där besöket. Glädjeskutt på hög höjd.

Väl på jobbet kl 8 så fick jag vänta (eller jag sov i vilorummet mihi, skönt som fan) i en timme innan jag började mitt pass. Gjorde underverk fan, inte ens trött nu! Ska snart till Henke och bara göra, ingenting. Börjar imorgon 14 till 19.15 på Noa så får lite sovmorgon med, kan inte kännas bättre för tillfället! Och kanske blir det bio med Catta - year one efteråt :)

Nej nu ska jag laga middag och sen bege mig mot Vaxholm. Ha en toppenkväll nu allihop :) Puss!

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Vilket härligt tandläkarbesök du;)



Svar: Nja jag mår varken bättre eller sämre faktiskt. Nu plågar jag mig ut på saker bara för att jag är less på att vara hemma;P



/E

2009-08-23 @ 18:48:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0