Tihi

Idag har det varit en bra dag måste jag säga! Klockan 13 var det till att möta upp Sia vid Åhléns, men vi mötes upp redan i tunnelbanan vid tekniska högskolan. Vi var båda hungriga och hade inte ätit någon lunch så vi gick till kungshallen och käkade något av det godaste på länge. Indisk mat säger jag bara, heaven sent. Jag fick mig en tallrik med het curry medan Sia beställde en chicken tikki masala, synd att det är nötter i annars hade jag lätt ätit det med. Grymt gott. Självklart vart det ett nanbröd till, mums! Taaack för en liten kortis, toppendag vännen :) (och för våra skrattattacker haha, no futher questions your owner.)

Sia skulle iväg redan kl 15 för att hinna in till Mörby och köra en körlektion så vi underhöll oss tills dess med att kolla runt lite i affärer. Jag hittade ett par shorts på gina tricot som jag tyckte om, bild kommer sen :) När klockan sedan vart tre så skilde vi på oss och jag åkte till Slussen för att shoppa vidare. Denna gång vart det inköp på American apparel på Götgatan. Det vart hela två bodys, två u-neck dresses och ett par strumpbyxor med stadig resår i midjan. Jag menar är det bara jag som verkligen hatar när strumpbyxor åker ned så fort man tar ett minsta steg framåt?

Väl hemma käkade jag litegrann av köttfärs - och fänkålsgratängen som päronen gjort som kanske inte var en vinnare precis. Det var dock ömsesidigt så jag behövde inte känna mig taskig när jag inte uppskattade maten helt. Satte mig sen ned och kollade runt på Nellyrean som startade igår. När klockan började närma sig halv åtta packade jag ned det jag behövde ha med mig till Elin och hela tjejgängets träff i hennes soffa för fotbollsmatchen Sverige - Ryssland. KATAstroff säger jag bara, skäms nästan. Men jag är ändå glad att det var mot dem som vi förlorade, dem förtjänade en plats i kvarten.

Jag kom väl hem för en halvtimme sen och har precis lagt en beställning hos Nelly. Det vart (hoppas jag minns allt nu) ett linne, en klocka från triton, två armband, tre halsband, tre trosor och två bodys från AA (I just can't get enought haha).

Nej men jag ska snart gå och sova. Måste sova, men jag är för pigg i nuläget för det. Sitter och lyssnar på musik och kollar på diverse klipp på youtube. Har ni för er? :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0