Tisdag 3 juni

Idag har varit en bra dag. Gick upp vid halv tio, gjorde mig iordning och käkade frukost. Det vart fil med start, alltid lika gott. Sedan drog jag iväg till centrum och köpte ett par scholltofflor för att lyssna på mina fötter som skriker efter något bekvämt att ha på sig. Iväg sen till jobbet och jobbade 12 - 20.15, i infon. Och det var bara ren pina och plåga idag. Är SÅ trött på "... ja jag vill returnera denna..." jag fick minst dubbelt så många returer idag än vad jag fått tidigare. Inte för att jag inte behärskar det, men det är så enformigt ibland. Nej usch, imorgon ska jag flörta till mig innebyggen eller åtminstone en vanlig kassa, men vi får se vad jag blir. Till lunch vart det en ost och skinkpaj, grymt gott och mättande. Solen sken lite lagom idag och det kändes verkligen på orken, känner mig inte fullt så trött nu än vad jag annars har varit under denna varma period. Känns skönt faktsikt, frös till och med när jag gick till bilen i bara shorts på väg hem. Pollenhalten sjunker för var dag, och det känns verkligen toppen! Snart kan jag va en helt normal människa igen som slipper ta ögondroppar varje lunch. Hoppas alla haft en bra dag :)

Varför ska det vara såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0