Bankning som gav en trött sussie lite hopp på tisdagsmorgonen

Idag var det bankning på morgonen.
Haha mindes inte så mkt så Tessan fick hjälpa mig en del, men imorgon ska det nog inte vara något problem. Dagen gick grymt fort så jag uppskattar nog bara att få banka när jag tänker efter, en mjukstart på morgonen helt enkelt. Dessutom brukar den som bankar få va växlingsansvarig så man får komma bort från kassan lite då och då, vilket verkligen uppskattas. Efter jobbet var det tänkt att jag skulle gymma, men då mamma ringde i sista sekunden att jag skulle handla en massa mjölk, fil och ja.. kylvaror så kände inte jag för att först åka och handla, hem för att lämna alla varor för att sen vända och åka och gymma så sket jag i det idag. Jag tar det imorgon efter jobbet och innan frissan. Jobbar 06.45 - 15.30 imorgon, och frissan är inte förens 19.00 så jag har lite tid på mig att träna som tur är. Istället åkta jag hem och tog det lugnt bara, kollat på massa tv och ätit middag. Nu sitter man här, saknar mina tjejer och är sugen på ett glas mjölk. Mjölksuget går att göra något åt, men att få hem gänget tidigare är bara att glömma. Hoppas ni har det mysigt därnere tjejer :) när ni kommer hem igen har vi massa att prata om kan jag tänka mig haha. Sen nästa helg är det ju födelsedagsfirande för Elin wiiiiie, det ser jag verkligen fram emot.

Har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0