This is my life.

Dag två i min "ekonomiassistent-inskolning" och ja.. det går väl bra. Tar en dag i taget helt enkelt. Tror jag snart kommer kunna lägga upp både företagskunder och göra en bokföringsorder helt själv. Behöver bara tid med allt, inte lätt när jag inte har någon ekonomisk bakgrund what so ever. Men sålänge viljan finns där ska jag fan klara av det här också!

Gick upp vid sex imorse, satte i mig en tallrik yoghurt och begav mig till gymmet för ett satscorepulsepass, grym träning på morgonen! Och jag märke fan markant skillnad på min balans, sånt som får mig att bli sporrad att jobba.. ändå hårdare.

Nu efter jobbet har jag fixat lax och en grönsallad med keso till middag. Ser på Efterlyst på tv och ska snart gå och lägga mig i den stora sängen. Som jag längtat. Bara en dag kvar tills jag får ledigt. Då ska jag tvätta, se sjukt mkt film och träna förstås :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja nu har jag sett den! Fan vad bra den va och sööööt!! Speciellt de där små gula grejjerna, underbara! :P Zohan har jag sett, den är också grym! :)



Hihi, ja precis! Men nu har det ju gått lite framåt då ja, precis som du säger! :)



Gud så gott det lät med lax. YUM!

2011-02-10 @ 13:52:55
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0