Irritation och glädje.



(Skulle publicerats igår, men blogg.se tillät inte det. Suck.)

Haha lilla Gabbe ringde precis, från radioseven. Fy fan. Radera från världshistorien. Kom hem för en stund sen efter en, låt oss säga sjuk dag. Varmt, kvavt och hade fler irriterande kunder än vanligt:

Kund som kastar produkt på mig: Check. Att dem ens vågar...
Amex black: Check. Fick det till och med två gånger. Hur kommer det sig att dem min MINST anar har kortet dra fram det. Smutsig byggarbetare eller för mig en medelklassfamilj med p.o.p kläder.

Vad säger man?

Aja, sitter nu vid msn och pratar ihop mig med Catta angående SRF. Och vet ni? Vi har hittat THE boende. Skojar inte. Det ligger 200 m från huvudingången och vi kommer få ett eget rum, stor "hotellfrukost" varje morgon och tillgång till dusch samt uteplats med grill. 800:- natten kommer det kosta, men hur ofta gör man en sån här grej? Finns parkering också för bilen, så vi slipper åka buss eller tåg. Yippie! Nu är bara frågan om vi lyckas flörta till oss en cab av en kollega.. återstår att se. Annars blir det ngn av våra bilar. Funkar det med. Vi kommer att åka redan på onsdagseftermiddagen för att få en extrakväll där nere. Kanske hinner svänga förbi gränna. Vem gillar inte polkagrisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0