Tvättjuven var det här.


Jag tog en grannes tvättid.
Inte med mening såklart. Var SÅ säker på att jag hade en tvättid idag mellan klockan 7 till 10. Men icke. Det var imorgon. Så jag skrev en lapp att sätta på torktumlaren (men som tur var kom mannen in när jag hämtade tvätten.) Jag ursäktade mig 1000 ggr om och sa att det inte skulle hända igen. Jag känner mig verkligen som jordens baddog. Usch och fy. Men han var så snäll och sa att han ändå bara skulle tvätta sitt täcke som redan låg i tvättmaskinen när jag kom ned. Att jag inte fattade då liksom? Men men. Inga onda miner. Jag är expert på att få dåligt samvete för en sån här sak. Skönt att han kom innan jag hann gå. Tänk att han faktiskt gjorde det. Yes!

Men men, nog om allt tvättsnack, har annat att ta tag i. Nu är det frukost, dusch och sen fixa min sallad som gäller. Sen kallar jobbet! Ha en toppendag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0