That was my week.

Ja jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Men nu är man igång igen! Har i veckan jobbat och tränat (ja jag har kommit igång nu, yeah.) Idag var det Noa, 13 - 16 och kom hem med lite nya proteinbars, en yogamatta, ett nytt vitt träningslinne och lite smått och gott från Body shop. Ikväll ska jag på middag med tjejerna. Sia åker ju snart ( :( kommer sakna henne så sjukt mkt..) så är våran hejdå-middag. Kommer nog bli helmysigt! Imorgon blir det heldag på Noa 09.45 - 18.15 så får se till att få så mkt sömn det bara går. Annars har jag inte planerat något annat i helgen mer än en tvättid på söndag. Har ni för planer för kvällen? Och för helgen?

Ps. ser nu att jag har en del disk som väntar på mig.. ska man orka ta tag i det innan man ger sig iväg? Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0