Hurtigt S.

Var så pass hurtig att jag gjorde en kycklingpytt med en grönsallad till lunchlåda imorgon. Tömde alla sopor, gick ned till soprummet, diskade all disk och fixade en tvättid tills imorgon. (Ja jag kollade minst två, tre gånger att allt står rätt till med tiden och datumet). Satte mig nu här och känner mig lite, men bara lite, stolt över mig själv. Nej ögonen vill inte sammarbeta nu så ska ta och läsa lite innan läggdags. Klockan är bara 23 men Suss är sjukt trött. Inte bra. Men en ny jobbdag imorgon, 09.45 - 17.15. Vid 19 kommer Emelie på besök, en kompis från Berga som jag känt sen lillettan. Hoppas alla får en fortsatt bra lördag, och helg!  

Kommentarer
Postat av: MikaelaGabrielson

Jadå, förhoppningsvis kanske sambons nästa klubb kan hjälpa mig med jobb så det vore ju kanon. vad jobbar du med?

2009-05-24 @ 17:31:01
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Jo helgen har varit bra! din då sötis? :) Glöm inte att kika in i bloggen under veckan, direktrapportering från Grekland :-)

2009-05-24 @ 23:16:48
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0