Jag gillar heldagar!


Lite solning gick över till att sätta upp Paui's stora studsmatta och spela lite badminton. Till att släppa loss i sommarsolen på mattan, åka och köpa middag, bada i bubbelpoolen, till att se på film. Det vart High school musical 3 efter att deras tv (eller var det datans fel? haha) som Twilight inte ville funka med ljud, eller att Hannah Montana var inspelad på bio (DET var i och för sig Patriks fel).

Vi fotade en massa! Det vart dock inte facebook moments, eller en bloggbilder för den delen. Haha. Men jag bjuder på en sköning!

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

sv; jo jag söker hela tiden men har sökt överrallt så nu har jag inga idéer kvar haha :p jag städar på kontor =)!



Okej =) var ska du resa? Det står i inlägget vad jag ska göra ;p hah! kram

2009-06-02 @ 11:44:29
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; Ja det var riktigt jobbigt =(



Vad roligt =) hoppas du har kul!



Nej, hehe han har tenta. SKa väl bara förhöra honom. Haha matte är mitt sämsta ämne så nej tack haha =)



Oj, vad snällt av dig!! =) Uppsala bor jag i . Supertack! kramar

2009-06-02 @ 12:06:02
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Paui

Haha, elin ser så fridfylld ut medan jag ser ut som ett mongo men den bjuder jag på! Är du oxå helt mör i kroppen? Jag känner mig helt slut, vet inte om det är för att jag håller på bli sjuk lr om jag har träningsvärk!(?)



Lycka till med packningen! <3

2009-06-02 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0