Hemmakväll för Suss.

Fick ett samtal strax innan jag stängde för dagen. Det var Catta som sa att hon inte kommer till Harrys ikväll. Hennes katt hade lyckats ta sig ut igårkväll och hon hade ingen större lust att dra ut när missen är gone... förstår henne. Hon har under dagen satt upp massa lappar i hela Hägernäs, i hopp om att någon sett honom. Håller tummarna J!

Så nu sitter jag hemma vid datan, försöker komma på något annat att göra för jag vill inte gå själv till Harrys. Är ändå rätt seg efter dagen, segaste på länge by the way, kanske är bra med en hemmakväll ändå. Har dock redan fått i mig hela min mintkrokant. Så nu finns det inget att svulla på :/ damn.

Rock and råll gott folk, längtar till SRF -10. I'll be there.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

du får ta en resa i höst så du kommer dig iväg till värmen o solen.

Jag hoppas på o kunna åka snart igen.

vill verkligen inte va här.

2009-08-09 @ 22:06:55
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0