Godnattkram



Nu var man tillbaka från powerwalken!
Eller har hunnit äta en banan, pratat med Catta och sett lite på Kitchen nightmares. Uppfriskande och tröttsamt. Fort gick det, vi måste minst gått 7-8 km. Kommer jag kunna somna bra inatt, alltid bra. Vi sa det att minst en gång i veckan ska vi båda ut och gå. Gärna såhär innan läggdags. Men jag ska nog försöka ta en promis 2-3 ggr i veckan. Men då självklart inte så långt. Har ju som sagt lovat mig själv (och nu Paui) att skapa mina rutiner. Även fast det känns jobbigt i början så är det så värt det när allt börjar gå av rena farten. Nej nu ska jag sova, har en lång morgondag framför mig. K-rauta 11.00 - 20.15. God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha jag e så otroligt lat så d lär nog aldrig hända tyvärr.

2009-04-23 @ 23:18:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0