Fan ta dig S.



Nej nu måste jag ta tag i det här!
Fan asså har verkligen inte tiden nu för att skriva i bloggen. Dålig ursäkt eller har jag faktiskt för mkt på gång just nu? Återstår väl att se. Jobb jobb jobb, det är väl det som händer i mitt liv just nu. Men det blir bra med pengar må jag säga! Imorgon är det Noa som gäller, 09.45 - 15.00 och så dyker Eva-Lena upp kl 14.00 som sedan jobbar till stängning. Ska bli skönt att öppna och jobba själv så många timmar. Det är så harmonisk stämning, och med vårat takfönster får jag ändå lite ljus under dagen även fast jag är inomhus. Mys. Efter jobbet ska jag till Kista med Roppen och se på "Män som hatar kvinnor". Har ni sett den? Alla jag pratar med, alla tidningar och kritiker hyllar den så den kan ju inte va helt kass ändå. Ska bli kul att få va med henne, ha henne lite för mig själv sådär busigt :) vi har ALLTID kul må ni tro! Så det så. Roppsnopp.

Allt med lägenheten flyter på, tar en sak i taget som pappa alltid säger. Näst är det att slutföra mitt projekt med mörkläggningsgardinerna och smått tänka på en ny spis, ett ELFA-klädsystem och nya köksluckor. Det ser förjävlligt ut med dem jag har nu, äkta 70-tals kök som jag då inte trivs i det minsta.

Ps. Måste köpa ny kamerasladd så jag kan överföra alla mina bilder då Suss är smarto att tappa bort den i flytten. Roppen påminn mig imorgon om det!

Nej nu ska jag hoppa i säng. Puss och godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0