Update

I onsdags var jag på en skivaMangobar vid hötorget med Mounia, det var faktiskt kul men det var inte direkt dem finaste bären på träden (haha ragg asså). Fick efter mig en snuskhummer som senare vart utslängd, rätt åt honom så som han betadde sig. Jag sov över hos Sam (hennes kille) och vaknade upp på morgonen och kände mig inte speciallt nykter så jag och Mounia åkte till Täby centrum och satte oss på donken för en återställare. Lyckades bra för efteråt mådde vi såååå mkt bättre och beslutade oss för att kolla runt litegrann i centrum. Mounia hittade en klänning, en morgonrock och ett grymt fint skärp. Igår var en bra kväll, skuttade iväg som sagt till "närkrogen" och träffade lite vänner. Det var jag, Emelie, Amderas, Emma och Micke. Var inte den bästa partstämningen kanske, om man säger såhär.. det var BARA jag och Andreas på dansgolvet under stort sätt hela kvällen. Usch för folk som inte bjuder på sig själva emellanåt, är det party och drinkar så är det! Haha. Väl utanför krogen var det fyllekäk så jag fick en french hotdog, mums! Hoppas ni alla hade en underbar gårdag :) Kanske också drack en öl eller två? Ikväll är det eurovision som gäller klockan 21, så jag ska snart hoppa in i duschen och bege mig mot Elin och sitta där med tjejerna. Myspys. Någon som tror på Charlotte ikväll? Man kan alltid hoppas liksom, skulle va grymt kul att ha finalen här nästa år. Imorgon är det sagt att jag ska få träffa Roppen i stan och bara va, kolla runt litegrann och förhoppningsvis njuta av sol sol, strålande sol och äta en glass (eller två) mihi.

Ha en underbar kväll tillsammans (och glöm inte att heja på Charlotte)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0