Kvällen

Det vart att Jag, Fija, Farri och några till drog till en kille vid namn Fredrik för att ha en lugn krökarfest. Då jag inte var helt frisk så tänkte jag mer bara följa med och vara sällskap och inte dricka något. Väl där så kände jag mig inte speciellt bra, fick huvudvärk och började kallsvettas och feber hade åter kommit på besök. Var bara till att åka hemåt igen och lägga mig i sängen. Stannade nog inte mer än 30-40 min skulle jag tro. Kvällen gick fort iallafall, så det kan jag skratta mig lycklig åt trots allt. Vad hade ni för er under kvällen för kul? :) Väl hemma lagade jag till lite pasta och köttbullar, lika gott som alltid. Jag har haft en tendens att göra det lätt för mig på sistone när inte mamma lagar mat haha. Sen hade dem andra i familjen börjat kolla på en film som hette Five fingers som handlade om en holländare (Ryan Philippe) som skulle starta ett matprojekt nere i Marocko, men på sin färd blir kidnappad av några terrorister. När dem hade sett klart den gick jag upp på mitt rum och bäddade ned mig med filmen. Den var till en början väldigt bra, men blir mer och mer skum måste jag säga. Och slutet skall vi inte ens tala om. Har nog aldrig sett en sådan konstig film i hela mitt liv, eller nej vänta.. nu ljuger jag allt! Någon som sett filmen Donny Darko? DEN är den mest långsökta filmen jag någonsin sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0