Jag måste skärpa mig nu!

FÖRLÅT för att jag inte visat mig levande på ett tag. Jag skäms. Har haft så mkt på jobbet och helt enkelt inte orkat uppdatera eller ens kolla in mailen. Hade by the way 87 mail när jag kollade nyss, jobbigt att läsa igenom och rensa bort massa. Men men det är väl straffet antar jag. Förra veckan var det i stort sett bara jobbet som gällde och vila. Skaffade mitt efterlängtade gymkort med, och det har blivit en del träning ändå, måste ligga i nu eller rättare sagt så ska det bli min livsstil. Mitt mål är att gå upp 2-3 kg och bygga upp kroppen. Låter som en bra början. I lördags var det bio med tjejerna som gällde. Vi såg Doomsday faktiskt väldigt bra, men smått konstig stundtals. Men filmen är trots allt att rekommendera för er alla nyfikna :) Käkade för ett tag sen en paj och snart kommer bror hem så ska vi åka och träna, ska bli skönt att träna bort lite stress. Hoppas alla får en toppenkväll nu!

Måste förresten bara få tacka för alla söta kommentarer, ni gör min dag, det vet ni!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhejhej bejb jag som trodde att du skulle med... jag ville ju det men jag är ledig nu i helgen och snackade med lelle och jessi kanske ska ut då oxå... men om du har tid så träffa mig i helgen :)
puss

2008-05-19 @ 18:25:19
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

lalalaa det är bara bra med mig sitter och kollar på tv och väntar på fredrik... va har du för dig då? pusspusspuss på dig

2008-05-19 @ 18:26:04
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej :P Jo det är bra, och med dig? :] Jag hoppas det! Är ju lite sent ute menmen hoppas kan man alltid göra :D

2008-05-19 @ 19:22:04
URL: http://angelicabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0