Hemkommen

image242

Nu är jag hemma från jobbet
och ska snart ta ngt att äta. Hmm.. undra vad som finns i kylen? Men jag hittar alltid något får jag hoppas. Vad har ni hittat på idag då? :) Efter jobbet tog jag en sväng inom centrum för att hitta lite axelremslösa bh:ar, men inget fanns som föll mig i smaken :/ men fick dock med mig en hårinpackning, REF 551, hem från frissan. Måste by the way färga om mitt hår snart, utväxten blir bara större och mer störande. Måste också hitta fler bh:ar, alla mina jag har är typ för små eller så är dem grymt utslitna. Någon som har tips på något bra ställe? Hm, lindex, kappahl vad jag vet har inga som jag tycker om. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, vila och se på tv. Outsiders och CSI ska jag då åtminstone se, sen får jag se hur det blir.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0