Eurovision song contest

image227

Ryssland vann,

vilket inte var så jätte väntat från min sida. Låten tyckte jag personligen inte var en av de bästa. Men trösten ligger väl i att Ryssland aldrig har vunnit, så grattis till dem! Haha by the way tyckte jag det var rätt komiskt när alla länder skulle dela ut sina poäng. Minns inte nu vilket land det var (rumänien kanske?) men hur som helst så var den här kommentaren så jävla klockren: "Hello Belgrad... we're here" (låååång tystand) och sedan poängen. Och Björn Gustavsson "Hhhhollla Belgrad" med lite pubertal och nervös röst. Alla de andra länderna lär ju undra vad vi har för sjuk humor i detta kalla, avlånga land. Nej men han var bra skön, och söt as usuall.

Jag kom precis hem från Elin och ska snart sova hade jag tänkt. Måste bara kolla upp lite saker först. Hoppas ni haft en bra kväll, framför tv:n kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alla andra var helt torra och seriösa så kommer Björn och äger hela eurovision :D

2008-05-25 @ 01:57:06
URL: http://sannadahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0