En dag på stan med Roppen

Wiiiie :) idag har det varit en helt underbar dag! Jag va inne i stans om sagt med Roppen och vi shoppa loss ganska så ordentligt. Jag hittade lite smått och gott, och så stack jag in på Kicks och fick tag i en hårspray och en facescrub. Roppen hittade en grym väska, en skinnjacka, två tischor (och två bh:ar, men dem ville hon inte fota haha). Vi skuttade runt runtom drottninggatan som två yra höns ^^ men grymt kul var det! Vi käkade på Tacobar, beskåde massa indianer som spelade runt plattan,  och vart höga av alla parfymer på Åhléns city, alltid uppskattat eller vad säger ni? Och som du sa bejb, så SKA vi ses snart igen och hitta på nya hyss... tjoohej! Skojigt skojigt, kanske vi lyckas hitta ett par jeans till dig då? Och NEJ inga replay ;)

Just  nu sitter jag och mumsar på mammas rabarberpaj, hoppas ni har haft en trevlig dag och att ni har en kväll som går till historien. Imorgon ska jag jobba mellan 06.45 - 15.30 och sedan blir det gymmet om inte pappa behöver bilen. Får se hur det blir helt enkelt!



1. Svarta skor - Monki
2. Tischa med tryck - Monki
3. Tischa med tryck - Monki
4. Tischa med tryck - Monki
5. Skjorttunika - Saint tropez
6. Klänning - Hm
7. Gul sommardröm - Filippa K
8. Linne med tryck - Monki
9. Linne med tryck - Monki
10. BH med leopardmönster - Hm

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhejhej fan va massa grejjer det blidde idag haha hur går det med melodikryssen?
puss

2008-05-25 @ 21:12:35
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0