Uppdragen ur sängen i onödan

Vaknade kl 06.15 av att väckarklockan ringde och jag skulle gå upp. Gick upp, klädde på mig och gick ned i köket för att fixa fruskot. Men då sa pappa att han tyckte att jag skulle stanna hemma, att Hassan själv kunde skjutsa dem till flyget för han ska ändå till jobbet efteråt. JAHA, då är man klarvaken helt i onödan, så nu hamnade man här haha. Hoppas allt fått en god natts sömn :) Jag drömde en helmysko dröm om att jag var instängd i BB-huset. Jag var själv och så hörde man Adam Allsing stundtals som sa "Kom igen nu, du har bara en timme kvar!" och efter en stund "Kom igen nu, du har bara 50 min kvar!" Haha. Jag kom iallafall till 0 till slut, och då öppnades en dörr vilket jag tvunget skulle gå igenom. Där utanför vart jag äggad av alla mina gamla lärare, grymt weard. Jag vaknade iallafall upp av att jag skrattade runt 4 inatt. Är det någon som kan tyda drömmar? Skulle uppskattas. Lyckas alltid drömma om något konstigt eller så pratar jag obegripligt i sömnen, har Fija fått en försmak av ;) sorry!

Förresten, jag måste bara dela med mig av en grej! Jag och Fija satt för några dagar sedan och chattade på en sajt i brist på annat. Enbart för att driva med folk. Det enda jag uppgav var att jag var tjej och från sthlm. Kommer aldrig glömma en "inbjudan" till en privat chatt med en kille från Lund. Han sa "Wow är du en sån där lyxbrud med porsche och städkärring?" Man kan undra om alla tycker så om oss stockholmare. Är vi "störst, bäst och vackrast" som många anser?

Kommentarer
Postat av: Roppen

I will not glömma bort dig :) jag skall ringa när jag är ledig :P

2008-03-26 @ 07:52:34
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Roppen

japps jag sitter och tar det lungt... weii va har du för dig då?

2008-03-26 @ 08:21:20
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, det är sååå himla skönt att starta dagen med en promenix, men man måste verkligen dra på sig motivationen. För det är segt att komma iväg, men underbart skönt när man väl är där och när man är hemma. Ha en lovely day du!

2008-03-26 @ 11:13:16
URL: http://vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0