The perfect man och planer inför imorgon

Kollade nyss klart på filmen The perfect man, underbart söt verkligen. Var det någon mer som tittade på den och tyckte den var bra? Jag tyckte iallafall om den där meningen som sades i filmen "En gång sa någon till mig att kärlek är en vänskap som brinner..." Hur väl formulerat var inte det? :)

Imorgon ska jag va modell för en dag med min tjejkompis Mounia inne i stan på Modelhouse. Ska bli kul att få bli sminkad och stylad. Tydligen så hade en gammal klasskompis till mig tipsat företaget och gett mitt nummer till dem, så ringde dem mig imorse. Haha jag hade inte ens vaknat så det vart lite pinsamt där ett tag när jag svarade lite halvt yrvaket! Mitt största problem är att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Vi ska nämligen ha med oss två ombyten som vi känner oss bekväma i. Mounia sa att hon ska ha klänning och på den andra jeans och en t-shirt. Men jag vet fortfarande inte vad JAG vill ha på mig. Vill samtidigt matcha med henne, men jag har inget snyggt... (säger jag bara, jag vet) men hatar att själv bestämma då jag ALDRIG blir nöjd. Det är samma visa varje gång jag ska ut med tjejerna. Jag har bestämt mig för en outfit och hållt mig till den hela dagen tills kanske 20 minuter innan jag måste gå till bussen. Och så blir det i slutändan ändå det outfit jag först hade på mig. Varför denna uppståndelse? Typiskt i-landsproblem. Nej jag får väl helt enkelt lita på min egen instinkt, för jag orkar inte tänka på det nu, och ta tag i problemet imorgon istället. (Bara som en parantes så tror jag att det blir mina stuprör R&R jeans med en junkfood t-shirt och en svart festklänning från gina, men det är bara vad jag tror nu. Imorgon kommer det låta annorlunda, haha illa men sant.) Nej jag borde nog gå och lägga mig snart så jag inte ser ut som ett lik imorgon, kommer ju ha en kamera upp i fejset några timmar, så man får inte se ut hur som helst. Hoppas ni får sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0