Måndag 3 mars

Idag vaknade jag kl 9 av att alarmet på mobilen gick igång. Orkade inte gå upp så jag lyckades snooza tre gånger. Haha. Så fick man stressa istället! Iväg till Högdalen för intervjun på det ännu inte öppnade cafét i högdalsgången. Det gick väldigt bra, och hoppas på att jag får jobbet :) man kan alltid hålla tummarna, men som sagt så får jag inte förvänta mig allt för mycket. Hur som helst så skulle dem höra av sig senast på fredag, och sen kan det bli så att dem redan på lördagen urbildar alla som fått anställning till professionell barista, (...hoppas hoppas). Efter intervjun tog jag mig in till stan och fick tag i lite fynd!


Två luvtröjor från Carlings. Lite större för att dem ska va mer bekväma och rymliga. Snyggt till ett par fräscha baggyjeans! Sedan vart det en vår/vindjacka, också från Carlings. Bilden gör inte rättvisa, ska fota den på snart så ni får se hur grym den är! Love at first sight säger jag bara. Den är lite ballonglik i nederdelen med en stor och mysig krage, skönt när det blåser kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0