Lördag 1 mars - och krogen står på schemat

Ikväll blir det party med tjejerna! Äntligen. Vi vet inte än vart vi ska men det brukar lösa sig rätt fort. Innan utgången blir det våffelmiddag hos Sia, jag som älskar våfflor! Mums. Har längtat efter att bara få pumpa på dansgolvet med dem bästa. Vi har verkligen alltid kul, och om det mot förmodan blir/är tråkigt så hittar vi alltid en lösning så att det blir bra i slutändan. Jag älskar oss.

image24
(En gammal bild på oss från 360, som tyvärr blivit SÅ mycket sämre sedan dem flyttade till chaplin's bar)

Jag vet inte än vad det blir för klädsel för kvällen, men slänger in en outfit lite senare! Vad ska ni hitta på ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

tack så mycket! :) kul med utgång!

2008-03-02 @ 16:04:27
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Emilia

lackpumps är så fina :) jag o killen hade tänkt resa till mallorca :D riktigt fint där då man kollat på bilder iaf. haft en bra helg? :)

2008-03-02 @ 20:40:58
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0