Hur gammal är du egentligen?

Kryssa i vilka barnprogram du minns & se hur gammal du är;

[X] 100 kilo godis
[X] abrakadabra
[  ] allis med is
[X] anki & Pytte
[X] arthur
[X] babar
[X] bananer i pyjamas
[  ] barnen på luna
[  ] barnens detektivbyrå
[X] bert
Summa: 7

[  ] biker mice from mars
[X] brum
[X] bröderna Fluff
[X] bullen
[X] dagensvisa
[X] disneydags
[  ] dj kat show
[X] doktor mugg
[X] doktor snuggles
[  ] doug
Summa: 7

[X] ducktales
[X] ebba & didrik
[X] fem myror är fler än fyra elefanter
[X] hajk
[X] hjärnkontoret
[X] ika i Rutan
[X] joelbitar
[  ] jupiter
[X] kalles klätterträd
[X] kannan
Summa: 9

[X] kenny starfighter
[X] kosmos & kattis
[  ] KTV
[X] leksakernas hemliga liv
[X] lilla aktuellt
[X] lilla sportspegeln
[X] långbens galna gäng
[X] nalle har ett stort blått hus
[  ] olle ek
[  ] pellepennan & suddagumman
Summa: 7

[X] pip-larssons
[  ] pippi pelikan
[  ] planeten pi
[X] pokémon
[X] REA
[X] rummel & rabalder
[X] rädda joppe - död eller levande
[X] skrotnisse & hans vänner
[  ] skuggornas hus
[X] teletubbies
Summa: 7

[X] trasdockorna
[X] trazan & banarne
[X] williams önskestövlar
[  ] volrammos
[x] ökenbio
Summa: 4

totalt: 43

1-11; 25 år.
12-22; 20 år
23-33; 15 år
34-44; 10 år
45+; 8 år

43 - Alltså 10 år. Haha ja jag är ju smått tokig i Disneyfilmer fortfarande, så det förklarar ju saken litegrann ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Va rolig, jag lånar den av dig!

2008-03-12 @ 18:29:10
URL: http://juuliee.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag kommer knappt ihåg någon av dom där, så vad blir jag? 0? Haha. Jag måste nästan testa den där. :)

2008-03-12 @ 22:42:32
URL: http://sandrayasmine.blogg.se
Postat av: Nathalie

Vem kommer inte ihåg barnen på Luna? Det var ju underbart. Skulle inte direkt bli ledsen om jag fick DVD:n i födelsedagspresent, haha!

2008-03-19 @ 18:12:47
URL: http://Laure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0