Gårdagen och dagens händelser

Var som sagt hemma hos Henke igår i Vaxholm. Kom vid 20 tiden. Han hade lagat pyttipanna á Henke till oss, sjukt gott var det! Två ägg och massa annat i som han inte ville säga. Mätta och belåtna kollade vi på Kustbevakarna och spelade ett Mariospel på Wii, grymt kul! Jag behöver dock revansch så snart ska jag ta bilen igen och besöka honom :) Och som alltid fick Han visa vad sina högtalare gick för, love love. Skönt att han lyssnar på BRA musik.

Idag var jag som sagt i Täby centrum och provjobbade för Ran Cosmetics. Dem säljer skönhetsprodukter, allt från Döda havet och herrej*vlar vad dem luktar gott hihi. Kände mig som en vandrande passionsfrukt. Men mitt framtida jobb? Nej. Jag går inte med på provision och den säljarattityden man måste ha som innesäljare...!? Jag menar är det någon som gillar när folk sliter och drar i en för att få något sålt? Skulle inte tro det. Man vill ju känna sig uppskattad, både av kunden och av alla anställda. Nej jag måste hålla ut och vänta tills man får ett vettigt jobb med bra lön. Fick jobba mellan 10 och 15.30. Efteråt körde jag till simhallen och solade, lika härligt varje gång och som jag sa till Kicki (en av dem som jobbar där) att jag skulle somna stämde (såklart!?). Haha minns bara första minuten, och rätt som det var släktes solariumet. That's my style.

Ikväll är det krök hos Fija. Ska bli sjukt kul, hoppas det iallafall :) Önskar er alla en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0