Gårdagen i bäddsoffan

Gårdagen vart jättemysig, som tänkt! Jag och Fija kollade som sagt på film i bäddsoffan. Börjar bli en vana nu älskling :) hihi. Vi kollade först på My summer love, väääldigt konstig film måste jag påstå. Den handlade kort och gott om en tjej vars bror blivit pånyttfödd och omvandlar sin pub till en kyrka. Tjejen som är emot detta söker tröst inne hos grannflickan, som slutar med en romans. Sen kollade vi på Allt om min buske, som vi båda redan sett. Men ni som sett den måste hålla med mig om att det är den mest ogenomtänkta filmen som någonsin gjorts av Sverige. Kan inte sluta skratta åt detta. Och till er som inte sett den än, se den så kommer ni förstå vad jag menar. Efter den filmen kände vi oss trötta, men inte tillräckligt för att än kunna somna så vi satte på en fiml till, klockan närmade sig nog ett. Thirteen stod på tur och den filmen var lite av ett uppvaknade eller vad man ska säga. Det handlar om en tjej som är 13 år som trivs bra i skolan och är en duktig elev. Fast det enda hon vill egentligen är att va populär och få killars uppmärksamhet. Hon blir vän med den mest populära tjejen i skolan och hennes dröm blir till verklighet, på gott och ont. 15 min innan slutet somnade Fija, stackars liten som kämpat att hålla ögonen öppna. Men jag kunde inte somna så jag satte på ytterligare en film, Deja .  Men jag lyckades bara hålla mig vaken i 20 min. kanske. Det komiska sen när vi båda vaknade på morgonen var att filmen hade gått om och om igen, haha ett tecken kanske? :D Hur som helst såg vi klart filmen på morgonen, och jag tycker asolut att alla ska ha sett den, helt klart godkänd. Gullungen kom sen med frukost på sängen, bästa! :) Sen satt vi vid datan och flummade runt på youtube hela dagen. Kanske att jag beger mig hem till henne inatt igen efter hennes dejt ;) får helt enkelt se! Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0