Frågor

Likt Lina ska jag besvara dessa frågor, roligt tidsfördriv :)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Sommarpraktikant 2003-2005, Fortum Service Öst AB
- Kassör, Willys
- Säljare, Vi Superstore Lidingö
- Barista, Grand Brand Coffee (Nuvarande, börjar 16/3)

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Sagan om ringen trilogin
- Alla disneyfilmer
- Titanic
- Dirty dancing

Fyra städer jag har bott i
- Åkerberga
- Trollhättan (under en månad då jag skulle börja plugga till elektroingengör)
- Inget.
- Inget.

Fyra TV-serier jag gärna ser
-
Vänner
- Andra avenyn
- CSI (samtliga)
- 2 1/2 män

Fyra ställen jag vill åka till
-
Maldiverna
- USA
- Thailand (ev. december 2008)
- Båstad (ev. sommaren 2008)

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- blogg.se
- aftonbladet.se
- tv.nu
- sl.se

Fyra favoritmaträtter
- Kycklingsallad
- Indiskt/Thai/kinamat
- Biff och bambuskott
- Kycklingpizza med curry och ananas

Fyra ställen där jag trivs
- Vart som helst med tjejerna
- I sängen med sovsällskap
- I fiskebåten med min farbror
- I alla shoppingcentrum


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar Dirty Dancing och CSI! :)
Har du sett Dirty Dancing 2? :)

2008-03-09 @ 19:58:47
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Jo precis! Men jag tycker den var fin iallafall :)
Hm filmtips? A Walk To Remember, Brokeback Mountain, This Is England, Zodiac, Shrek The Third. Haha väldigt blandad tips! Vet att dom är lite gamla men det var dom jag kom på nu :)

2008-03-09 @ 20:05:32
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: lina

hihi, ja det är klart att du får! :) det betyder att du kände dig utmanad! ;D

Jag missade ju massor av mina favoritserier såg jag nu! både vänner och andra avenyn skulle varit med! :)

2008-03-09 @ 21:18:26
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0