Bror 27 år


Hurra hurra!
Egentligen fyller Hassan på onsdag, men eftersom mamma och pappa åker till Italien just på ondags så tyckte vi alla att det vart bäst att fira honom idag, utan stressen som troligtvis kommer imorgon. Har ni haft för er ikväll? Jag gav honom en stor teflonpanna som han kan ha till lägenheten sen när han flyttar. Hassan driver ett framstående dataföretag i Täby med en kollega. Det ha dem gjort sedan första maj -04 och det går bara bättre och bättre. Trots detta har han inte velat flytta hemifrån än, men det kommer snart hoppas jag för hans skull. Ni undrar säkert varför jag och min bror inte är så lika. Detta då vi har olika pappor. Men jag tycker själv att vi är lika trots allt, vad tycker ni? Många har sagt att vi har samma ögon och lika het temprament.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mumsig tårta!

2008-03-25 @ 13:32:40
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0