The past days

Ja det har ju varit midsommarfirnade för fullt i hela landet under de senaste dagarna. Jag åkte själv ut till Sias land på fredagsmorgonen och fick sällis av hennes pappa från Norrtälje. Det var grymt fint där omkring och huset i sig. Hade gärna stannat ett tag till :) kanske får komma dit en gång till om jag är snäll? Jag kom ut till landet vid tio och vi åkte alla tre tillbaka mot stan, hem till Sia i Danderyd runt 18 för att hinna duscha och fixa oss innan vi drog vidare till Robban i Vårby gård. Det var grymt kul det med faktiskt :) vi kom hem därifrån runt fyra och satte genast igång med att käka massa glass. Hihi bästa, och så vi.

Jag vaknade nästa morgon runt 12 i och för sig haha, brevid en tom säng. Elin hade gått ned till altanen och satt där och läste i solen. Sia kom strax ut därefter. Vi var alla överens om att det var mat som stod på schemat, och det snabbt då hungern var grymt stor. Vi tog oss iväg till Mörby och käkade på Mörbygrillen, grymt gott och uppskattat! 

Lördagen vart därefter en film/bakis/myskväll med massa godis, chips och läsk och bästa sällskapet. Jag åkte inte iväg förens närmare tolvtiden på kvällen och var då hemma lite efter ett för att direkt hoppa i säng, sova till morgonen och upp och jobba 09.45 - 17.15 as usuall på söndagar. Grymt bra med pengar så jag ska inte klaga. Det gick faktiskt bra på jobbet idag, dagen gick fort främst. Det var ett grymt tryck då alla (tydligen?) ville komma till K-rauta och handla allt mellan himmel och jord. Vi hade som budget en miljon för dagen, men hamnade till slut på 1.4 miljoner om jag såg siffrorna rätt. Första dagen på den här månaden som vi faktiskt gick plus med stor marginal. Skönt.

Imorgon är jag ledig och ska spendera dagen med Christoffer, en gammal jobbkompis och en god vän. Har verkligen saknat honom massor sedan i somras. Han pluggar i Linköping och ska nu va hemma över sommaren. Kommer bli awsome ;) Är dessutom ledig på tisdag, men jag vet inte än vad jag ska hitta på. Kanske träffar Roppen? Annars blir det väl till att slappa och (men gud ja) måste ju gymma... hade helt glömt bort att jag faktiskt fått mitt årskort nu, det tog en jävla tid måste jag säga innan det fanns någon på gymmet som man kunde köpa det av. Onsdagen blir till att jobba 06.45 - 15.30 och lär stanna till på gymmet efteråt. Får se helt enkelt, men jag är laddad som fan att köra på efter en minst sagt onyttig vecka. På kvällen är det inbokat att se SATC med Emelie. Hon ska hämta ut biljetterna imorgon, woohoo. På torsdag är det jobb 06.45 - 15.30 och sen är det inget planerat. Under fredagen är det ett sent pass på jobbet, 11.00 - 20.15 så det lär inte va så mycket mer som händer. Kanke får tillfälle att träffa tjejerna? Jag saknar verkligen er så fort jag går utanför dörren och vänder mig om. Helgen är det jobb också, dock på annan ort. Jag ska hjälpa K-rauta i Häggvik då vi inte behöver folk. Får se hur det går haha, smått nervo över det. Vadd¨å klampa in på okänd mark liksom? Men men, får hoppas på det bästa och att dem är snälla mot en. Man kommer inte dit utan kunskaper precis.

Nu sitter jag bara här och varvar ned med min kära trance. Har inga speciella planer för kvällen mer än att jag ska se på tv (främst CSI NY) och bara ta det lugnt. Har ni för er? :)

Kommentarer
Postat av: Tezz

det var kul att du komemr till Robban så amn fick träffa dej :)

2008-06-22 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0