Dagarna som har varit

Jag upplever att jag är dålig på att uppdatera, känner att jag inleder många inlägg med att ursäkta mig. Men orken finns inte alltid, så jag tar mig tiden nu när jag faktiskt har lite skrivmani eller vad man ska kalla det haha. Under veckan har jag jobbat på som vanligt och inget speciellt har hänt på jobbet. Igår var jag däremot med just jobbet, eller rättare sagt inreding och vvs gänget på grönan och körde femkamp, drack massa öl och hade det trevligt. Regnet drog ned stämningen lite dock, och inte vart det bättre med det där målet i SISTA (jävla) minuten... men men, vi måste ta ryssarna. Vidare har jag införskaffat mig en liten goding till mig själv, min kära väska i darwinläder. Love love love. Jag skulle egentligen vara med Sia idag men då det vart massa strul med ersättningsbussarna för roslagsbanan så stannade jag hemma och så kom vi överens om att vi skulle ses på ondags istället. Blir nästan bättre, så får vi planera riktigt noga gumman! Kommer bli mysigt, hoppas vädret är på vår sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0