Sjuuukt varmt idag

Jag säger då det, vi höll på att smälta bort på jobbet idag.
Det var inte många grader till som hade krävts att jag gett upp. Men imorgon är det en ny dag och jobbet kallar. Skulle egentligen va ledig med då Jacob är magsjuk ställer jag upp, stackare. Hoppas du mår bättre snart, inge vidare att flyga när man inte mår bra.

När jag kom hem så var det planerat att jag skulle träna (som jag tjatat). Men tror ni att jag orkade? Nej inte det minsta. Värmen förstör både aptiten, humöret och sömnrytmen. Illa illa.

Efter jobbet imorgon ska jag först äta middag med Mounia och sen är det dags för vårat obligatoriska bad vid Fiskartorpet. That's just us, big time. Sen ska jag förbanne mig träna, kommer kännas så skönt efteråt, efter ett svalkande bad efter en (trologtvis) varm och stressig dag.

Klickade runt lite på nätet och hittade den här prognosen för julimånad som snart är över. Sjukt egentligen hur mycket temperaturen och nederbörden ökat bara sedan förra året vid just den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0