Senaste

Jag åkte hem från arbetskollegan redan i söndagsmorse. Jag ville bara inte vara där längre, thats it. Men min panikattack kan ha haft en avgörande roll of course. Nog sagt om det. Kände mig bara inte bekväm i situationen så jag åkte hem, sov ett par timmar och åkte sen till jobbet, jobbade och tog det bara lugnt på kvällen.

Idag vaknade jag vid två och satte genast på SATC-boxen.
Är nu i mitten av säsong tre. Carrie har precis träffat Aidan och Charlotte har fått sig ett sugmärke på hakan och kort därefter träffat en man som skriker könsord till henne i sängen. Miranda har fått en sambo i Steve och Samantha.. ja? vad har inte den där tjejen för sig? Visste inte att jag saknat dem så mycket, mycket underhållande dvd-tittande helt enkelt.

Imorgon är det början på en lång arbetsvecka, 06.45 - 15.00 är det som gäller och efteråt är det gymmet. Ska bli skönt, har blivit lite av en drog på sistone. Senare i veckan är det frisören (måste få min utväxt färgad, thank god..), försöka träffa lite vänner som jag inte hunnit träffa på ett tag pga jobbet, se vidare på SATC och självklart hoppas på lite sol så man får lite färg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0