På bättringsvägen

Jo jag mår lite bättre nu, febern har gått ned och halsontet är inte lika påtagligt längre så det ser allt ljusare ut. Måste nog troligtvis vara hemma från jobbet imorgon med då jag fortfarande är förkyld. Ingen bra kombination med en förkylning när man står så nära kunder i kassan. Ohygieniskt och troligtvis inte speciellt uppskattat av kunderna. Men jag kommer igen till helgen då jag jobbar. Imorse kom mamma upp med mackor och mjölk runt nio så jag fick en bra start på dagen :) under dagen har jag bara sett vidare på SATC, är nu i mitten av den sista säsongen så jag ser målet framför mig. Jag tycker dem två sista säsongerna är dem absolut bästa så jag njuter till max. Annars har jag börjat läsa i "Djävulen bär prada". Grymt bra bok måste jag säga! Ikvällen blir som igår, sängen uppladdad med massa film och tv-program för att inte anstränga mig alltför mycket. Det är ju bara för att nämna final i Pussycatdolls 2 och ett nytt avsnitt av Project runway, går bara inte att missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0