Lör-sön

PARTYKVÄLL
Stad: Stockholm
Tillsammans med: Med vännerna
Partyoutfit: Jeans och topp
Förfest: Middag med vännerna
Äter: Kyckling med tillbehör
Skrattar åt: Självironikst åt mig själv och allt det senaste
Dansar till: Allt som klubben har att erbjuda
Lovar mig själv: Att inte dricka tequila, även fast jag blir bjuden
Favoritdrink: P2
Sms:ar: Till nära och kära i den mån det går
Önskar att: Jag får mitt fyllekäk efteråt
Transportmedel hem: Taxi? I wish. (Måste man bo i berga?)
Somnar: Så fort jag fått av mig kläderna och allt smink

BAKISMORGON
Vaknar:
I min säng och önskar att jag inte ringt min bror under natten
Huvudvärksstatus: Den är faktiskt helt okej
Cravings: Mat i stora hela
Aktivitet: Film och mys
Minnen från kvällen: Många, kanske ett och annat för mycket
Träffar: Ingen alls, tillbringar min dag i sängen
Kläder: Mysdress
Lovar mig själv: Att flytta närmare stan snart
Under kvällen: Latar jag mig bara
Planerar: Vad jag ska ha på mig dagen efter
Somnar: Sent då jag vänt på dygnet totalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0