Gårdagen och kvällen

Igår vaknade jag
förretesten av att väckarklockan ringde och det var dags att kliva upp för att direkt åka till gymmet. Dock klev jag aldrig upp och vad det beror på är säkert av ren lathet, någon typ av hypokondrik kanske? haha.

Iväg till Häggvik kom jag iallafall, var som tvungen ju, och lämnade tillbaka (dem där jävla) nycklarna. Nej dit tänker jag aldrig åka igen utan ngn speciell anledning. Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt, satte mig vid tv:n och käkade middag. Mamma hade gjort en sjuukt god kycklinggryta som jag mumsade i mig tills jag vart mer än mätt. Det vart en del över så jag ska allt sno åt mig till kvällens middag. Men just nu är det köttbullar och makaroner som gäller.

Efter löpningen som förövringt gick asbra fick jag mig en kall dusch och ett efterlängtat glas vatten. Jag sprang 6 km idag, långt för att vara jag. Överaskande att jag lyckades faktiskt, nu är det bara att köra på.

Ikväll är det film med tjejerna och ev. det första sommardoppet för mig. Dem åker ju som sagt iväg till Båstad i veckan så vi måste ju bara ses innan dem åker :) Har ni för planer inför kvällen?

Kommentarer
Postat av: robiN

heeej bejb hur är det med dig? mjaau tänkte kolla hur du jobbar nästa vecka? om du är ledig någon dag så kan vi ju träffas :P thihi*

puss

2008-07-02 @ 08:56:50
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

haha okej :) hur är det idag? jo stockholm är helt underbart :p

2008-07-02 @ 12:39:56
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: emelie

6 km? ;O sj kör man 2,5an haha..

2008-07-04 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0