Blås ut ljusen älskling och önska dig något...

...då önskar jag mig att det inte fanns några onda tankar och att alla ting var goda. Regnet utanför skulle ljuda lagom mycket och komma då man vill ha det som mest. Med en varm filt, en kopp choklad och en grym film. Min hy skulle alltid vara sommarbrun och håret blekt av solen. Jag skulle alltid ha på mig mina favoritjeans och ständigt ha en växtande garderob med allt som jag önskar.  All glass skulle vara gratis, jag menar vem har småpengar i fickan så fort man känner sig sugen? Inte jag iallafall. Alla barn (och jag självklart hihi) ska varje lördag få en STOR lördagsgodispåse med allt av det bästa! Alltid ha tillgång till 360 gamla ställe på Vasagatan där jag kan festa så bäst jag vill, INGET mäter sig med den lokalen. Jag skulle få dricka oändligt mycket med mjölk och inte ha något stopp när det gäller pannkakor. Jag vill att alla dagar i veckan ska vara som julafton. Att få vara glad att vakna tidigt och alltid ha en spänning i kroppen. Som att något underbart kommer att ske när som helst. Och sen skulle jag gärna ha någon att dela vardagen med... men är det för mycket begärt kanske?


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

haha, den är bra iaf :D

2008-07-11 @ 22:05:57
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0