Bankningen känns på topp!

Smarto, jag? Inte det minsta. I alla stress imorse så glömde jag både matlådan och gymväskan så det vart inget gymmande idag heller, suck. MÅSTE tvinga mig själv imorgon.. såhär får det ju bara inte va! Ska hur som helst snart ta något att äta och sen kl 19 är det frissan som sagt så jag får färga min utväxt. Kommer bli så underbart. Jag känner mig så smutsig med en mörkhårbotten på något sätt, någon som håller med mig?

Idag på morgonen var det så (jävla) kallt så jag trodde nästan hösten hade kommit för tidigt. Hann kolla på termometern innan jag gick mot bilen, sju grader. Fyfan. Jag fick banka idag också, och till min stora förvåning så klarade jag av allt själv, hittade till och med en diff som JB/Kajsa hade lyckats med. Kändes grymt skönt faktiskt. Det är jag och Tessan som ska dela på bankningen under den här veckan så jag ska allt försöka få banka så mycket jag bara kan. Varför sluta när man har flyt?

Imorgon är det 06.45 - 15.30 som tidigare i veckan. Ska dock försöka komma i säng tidigare än igår, det var en vääääldigt trött liten människa som steg upp imorse som hellre stannade kvar i den varma, stora sängen.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja det är den :)

2008-07-09 @ 17:59:34
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; jag har varit i västerås på dagen, dudå? :)

2008-07-09 @ 18:14:37
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0