Back from the dead

Jag har helt enkelt inte haft lust att skriva på ett tag. Jag har inte upplevt heller någon saknad. Men allt har sin tid och nu är man tillbaka, laddad till tusen. Vad har ni haft för er på senaste tiden? Själv har man hunnit med en del, shoppat lite med mamma, sett Kung fu panda med Roppen, tränat, varit ute på landet med Sia och Elin, rustat upp förrådet med förnödenheter inför sensommaren (även kallat öl och annat gott haha) och självklart firat Elins 20-årsdag! Sen har jag jo jobbat på som bara den. Det är verkligen utmattande att jobba i denna värmen. Skulle va så mycket enklare om det bara fanns någon ac. Men men, man kan inte få allt, right? Jag trivs ju som bara den, alla är bara så sköna och gör dagarna på jobbet så mycket enklare.

Sitter nu och kollar på Tiffany Persson från hipphipp, hon är bara för rolig asså haha. Tiffany om Vikväktarna: "Åååh herregud, en religös sekt för tjockisar..." MFF klacken retar skrattlökarna också måste jag säga: "Åååååååh.. SOPA!" eller "Vem får inte följa med på systemet? HUNDEN KATTEN GLASSEN!" Galenskap.

Imorgon är det jobb mellan 09.45 - 17.15 sen ska jag försöka träna eller rättare sagt komma ut och springa i spåret. Men värmen har gjort så att jag känt mig så seg och trött att jag helt enkelt inte orkat. Ledsamt när jag nu äntligen får ett tvång att träna, att jag som inte behöver tvinga iväg mig utan gör det med glädje. Dumma värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0