Söndag 17 februari

Så var det söndag igen och en ny vecka börjar snart. Denna vecka har varit helt okej, hoppas nu bara att jag får butiksjobbet vid fridhemsplan, skulle va så skönt att få ta mer ansvar och inte bara slicka röv för en Mr. Nagel. För er som inte förstår vem det är, så var det min gamla chef ute på Lidingö, världens sämsta.. trust me. Han hade ingen som helst sympati, varken för de anställda eller alla plockare ute i butiken. Kunderna kunde till och med komma fram ibland och fråga om han verkligen var bra som chef, han som kunde skälla ut oss inför alla kunder i butiken. Om man råkade tappa något så fick man sig en omgång, även fast det kanske bara var en teförpackning (som ni kanske förstår inte ens tar skada vid ett fall på, en meter kanske?) Nej nu orkar jag inte sitta och prata om honom längre, han är inte ens värd det. 

Vad ska ni göra idag? Själv ska jag nog köra till badhuset, sola och få lite färg. Känner mig så likblek så det är nog dags nu. Sen ikväll kanske jag får med mig Emelie ut på en promenad, om jag ber snällt så kanske det går. Nästa vecka blir det utbildning med Qwork, tror det var på torsdag om jag inte minns fel. Sen får vi se vad det blir, har lust och åka iväg någonstans, kanske hälsa på min kusin Sara i Järfälla? Skulle nog göra henne glad. Vi har ändå inte hunnit med den där shoppingturen som vi så länge pratat om.


Kommentarer
Postat av: Joy

Hejsan!
Väskan är tyvärr såld.

2008-02-17 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0